Adios Maro en hallo Torremolinos

18 oktober 2012 - Granada, Spanje

Vandaag moet ik afscheid nemen van Maro en vertrek ik naar mijn laatste hotel in Torremolinos. Afscheid nemen doet wel een beetje pijn, want ik had hier een fantastisch plekje. Maar de leuke kanten van het weer naar huis gaan zie ik ook, hè Ka, haha.

Na mijn nacht in Torremolinos zal ik weer naar Nederland reizen waar ik ongeveer rond 14.00 uur zal landen.

Morgenvroeg eerst de auto inleveren bij het verhuurbedrijf en dan naar het vliegveld.

Ik vond het leuk om mijn belevenissen met jullie te delen en tot snel ;-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hanneke:
    18 oktober 2012
    Geniet nog ff van je laatste dag! En voor morgen: Welkom thuis!!
  2. Dvanderwaal:
    tot gauw lieverd oma
  3. Bep en Fred:
    18 oktober 2012
    "Fasten your seatbelts".....maar tot dan nog maar genieten van je laatste dag. Jouw overgrootouders (van oma's kant) brachten daar hun trouwdag door. Volgens mij toen ze 50 jaar getrouwd waren. Hun enige vakantie naar het buitenland.Het kringetje is dus letterlijk weer rond. Tot gauw.
  4. Harry en Dineke:
    18 oktober 2012
    Nou meid, dan zit de vakantie er (bijna) weer op.
    We hebben het erg leuk gevonden contact te hebben via je reisblog en via skype. Dit overbrugt toch een afstand.......
    Tot morgen op Schiphol!
  5. Karin en Miro:
    18 oktober 2012
    Goede reis en see you soon! xxx
  6. Jessica:
    22 oktober 2012
    Hoi Sandra,

Hoe gaat het met je? Welkom terug in Nederland! Volgens mij heb je stiekem het spaanse zonnetje een beetje mee genomen naar Nederland, want wij kunnen op dit moment ook nog een beetje genieten van de zon. Hoop dat je een super vakantie heb gehad en we kletsen gauw bij.

Welkom Home!