Reykjavik dag 2

30 maart 2013 - Reykjavík, IJsland

Eerst even een klein negatief puntje: ik heb keelontsteking.

De rest is allemaal positief, we hebben de avonturend die we gaan belevenvast geboekt.

Vandaag zijn we begonnen in de hoogste kerk van Reykjavik, daar zijn we heen gelopen en met de lift naar boven gegaan. we hadden een fantastisch uitzicht over de stad.

In de middag zijn we op een Whale watching tour gegaan. Dit was fantastisch! We kregen de keus om op de boot warme overalls aan te trekken, dit hebben we gedaan. We hadden mooie plekken voor op de boot en toen we de hoop op het spotten van walvissen hadden opgegeven trffen we daar toch walvissen aan! Zo gaaf om te zien..... mooi weer, het zonnetje op onze kop en the minke whale voor de boot.Beter kan haast niet ;-)

Morgen gaan we de golden circle doen, dan zijn we een hele da onderweg en gaan we watervallen en geisers zien.

De dag daarna gaan we paardrijden op Ijslanders, een tocht van 2 a 3 uur en dan in de middag naar the Blue Lagoon. de dag daarna gaan we een wandeltocht over een gletsjer maken. volop dingen te doen en te beleven, hahaha

1. Harry en Dineke:
    30 maart 2013
    Nou dames, jullie belevenwel leuke dingen hoor. Een walvis spotten is niet voor iedereen weggelegd. Sandra, denk ecen om je moeder wanneer jullie gaan paardrijden. Geen hindernis is te hoog voor je moeder.....haha......

Veel pleziier!

De ouwe
  2. Bep en Fred:
    30 maart 2013
    Ughi ughi. Wat sneu voor je San. Hoop dat je goede medicatie hebt.
    Te gek dat jullie de walvissen hebben gezien. Gelukkig maar. Scheelt weer een slapeloze nacht, Dineke. haha.
    Zo te zien waren jullie lekker warm ingepakt. Veel plezier.
  3. Pap en mam:
    30 maart 2013
    hoy San en Dineke jammer van je keel Sandra. nu maar hopen dat het gauw wat beter wordt /en dat jullie alles kunnen zien .hoe is de temperatuur daar ? hier is het nog steeds koud hoor nu geniet maar .goed hoor . liefs van ons pap en mam opa en oma xx
  4. Sandra en Michel:
    31 maart 2013
    Wat een leuke reacties allemaal weer. Keelontsteking of niet, we vermaken ons prima. Dit is een eenmalig iets, dus een paar paracetamolletjes, dropjes, strepsils en een keeldrankje doen wonderen. Groetjes Sandra en Dineke
  5. Claudia:
    31 maart 2013
    Niet zo mooi die keelontsteking, maar ik begrijp- je slaat je er doorheen. Volgens mij hebben jullie het verder erg naar 't zin. Zie ik daar een nieuwe muts? Veel plezier morgen met paardrijden. X Claudia
  6. Bep en Fred:
    31 maart 2013
    Hallo Oma hier.......Ben bij Bep en Fred.
    Veel plezier gewenst en geniet van het IJslandse Leven.
  7. Harry en Dineke:
    Nou dames,

Ook dit was dus weer een mooie dag. De foto's zijn mooi hoor. Ik zou zeggen gaan met die banaan en doe John Wayne morgen maar even na als je op zo'n woeste IJslandse knol rijdt.........
  8. Bep en Fred:
    1 april 2013
    Wat een indrukwekkende foto's. Prachtig.
    Voor vandaag: Geef de paarden de sporen. Wat paardrijden betreft heb jij, Dineke, je sporen al verdiend. IAAAAAH - kiddy-up-go.
    Veel plezier, meiden.