Reykjavik

29 maart 2013 - Reykjavík, IJsland

vandaag een flinke reis voor de boeg gehad, beginnend om 08.00 uur in de ochtend. Ik was niet al te lekker en hoopte dat het door een slechte nachtrust kwam, maar helaas.... Na een voorspoedige treinreis, goede spirit en een goede vlucht kwamen we in Reykjavik aan. Een bestemming zoals we die beiden nog niet hebben gezien. Veel bergen met sneeuw en uitgestrekte rotsachtige huisjes. Veel nieuwe huizen, lijkend op betonblokken en in Reykjavik zelf staat oud- en nieuwbouw door elkaar. We hebben de koffers in de hotelkamer  gedumpt en zijn op pad gegaan. we zitten midden in het centrum, de haven is op loopafstand, we zitten naast het vvv kantoor en we zijn omgeven door restaurantjes. We waren van te voren gewaarschuwd dat het ontzettend duur zou zijn om uit eten te gaan, maar dat was in een heerlijk restaurantje schuin tegenover ons hotel gelukkig niet het geval..... Morgen weer een dag, hopelijk voel ik me na een nacht goed slapen morgen beter. Met mams is het in ieder geval gezellig!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Harry en Dineke:
    30 maart 2013
    Nou, dat is goed om te lezen. Ik hoop dat jij (Sandra) je snel weer de oude zult voelen. De gezonde lucht in IJsland draagt daar zeker aan bij!
    Geniet er maar lekker van en ik lees wel wat jullie avonturen zijn.

Pap
  2. Bep en Fred:
    30 maart 2013
    Nou, dat is wel een heel sneu begin van de dag. Gelukkig eindigde die een stuk beter n.l. in een gezellig restaurantje. Zo ziek was je gelukkig nog niet dat je daar niet meer van kon genieten.
    Hoop dat jullie een goede nachtrust hebben gehad om vandaag uitgerust op onderzoek uit te kunnen gaan. Veel plezier saampjes.
  3. Pap en mam:
    30 maart 2013
    we hopen dat je weer wat opgeknapt bent en dat je moeder ook oke is en dat jullie volop kunnen genieten hoor liefs vaons beidjes en beterschap xx
  4. Hans en ellie:
    Hallo Dien en San
    Fijn dat het daar zo bijzonder is en jammer dat Sandra zich niet
    zo lekker voelt . We hopen dat dat snel weer over gaat en dat
    jullie de rest van de dagen lekker kunnen genieten.
    Groetjes Hans en Ellie