Ijsland

29 maart 2013 - Groningen, Nederland

Morgen, 29 maart, ga ik met mijn moeder op vakantie naar Reykjavik in Ijsland. Een keer een andere soort bestemming dan tot nu toe.

We hopen het noorderlicht te zien, maar ook hopen we walvissen te spotten en gaan we lekker genieten in the blue lagoon.

Ik ben heel erg benieuwd wat Ijsland ons gaat brengen, temeer omdat we een beetje buiten het seizoen om zitten. Het komt vast helemaal goed. ik vind het spannend, maar heb er zin in.

1. Harry en Dineke:
    28 maart 2013
    Nou dames,
    Ik kan alleen maar schrijven dat ik jullie een paar hele leuke dagen gun. Doe vooral leuke dingen ik hoop dat jullie veel mooie dingen zullen zien en terug komen met schitterende foto's.
    De ouwe redt zich wel, dus daarover geen zorgen.
    Have fun!!!!!!!
    Pap
  2. Bep en Fred:
    28 maart 2013
    Nog 1 nachtje slapen en dan richting IJsland. We wensen jullie heel veel plezier samen en hopen voor jullie op een mogelijkheid om het (Noorder)LICHT te zien. Hahaha
    De "ouwe "hoeft zich geen zorgen te maken want zussie is in noodgevallen nabij. Geniet van jullie vakantie. We volgen jullie wederom op de voet.......
  3. Hans en ellie:
    29 maart 2013
    Veel plezier samen

ellie
  4. Pap en mam:
    30 maart 2013
    pap en ik hopen dat het een mooie reis wordt en geniet er maar van hoor .liefs van pap en mij mam en opa en oma